| ]


اجمل رسائل حب 2014


بحبك ياقاسي بحبك لو تكون ناسي بحبك بكل احساسي بحبك وانت أعز ناسي
بيقولوا ان الورد أرق ما بالكون وأنا أقول لولا حنانك ما كان للورد لون
يا حالقلى رد عليا ازيك سلامات يرحم ايام الملاغية والرن والمعاكسات
اكتشفت مؤخرا أنه خساره فيك اي رساله مفهاش كلمة احبك

كوز المحبة اتخرم طرطش على كمى حبيبى كفاية جفا وارحم عذاب امى
ممكن أقول للوردة قبل تضم أوراقها تصبحين على خير يا أحلى وأرق مخلوق
رحت اشتري ساعة ما لقيتش اغلى من الساعة اللي قابلتك فيها
ممكن أطلعك من بين مليون تيس لأنك الغزال الوحيد فيهم

كان نفسي اعرف اد ايه حبتني وفاكرني ولا خلاص يا غالي نسيتني
تعلن هيئة الفلك عن اختفاء احد الاقمار فحاسب يا حبيبي ليمسكوك
كلمني بسرعة قلبي وعقلي اختلفوا عليك ده يحبك وده يموت فيك
فكرت يوم اهديك عيوني لكني تراجعت خفت اشتقالك في يوم ما اقدرش اشوفك

اعرب قلبي كائن مسحور بطيفك مقتول وعلامة قتله البسمة الظاهرة على شفايفك
الله  ياربى  مش مصدق  مش معقول  الجمال ده كله  قاعد يقرا رسالتى انا
شوف يمينك  شوف يسارك شوف فوقك شوف تحتك  شفت كل هالناس  أنت أغلى واحد فيهم

لو حبك مليون فأنا منهم ولو احبك واحد فهو انا ولو محدش بقى بيحبك فاكيد انا متت
يا حالقلي رد عليه ازيك سلامات يرحم ايام الملاغية والرن والمعاكسات
تحياتي لك شيل أول حرف وأقبل الباقي هدية
لو افتكرتني اديني رنة لو وحشتك ابعتلي رسائل لو بتحبني اشوفك





 رسائل غرامية ورائعه 2014

مش مهم انك حلو مش مهم انك شيك المهم انك فكرنى ودة اللى عجبنى فيك



ليه المحبه عذاب ليه قلبى من الحب ما تاب قلوب حبت قست وقلوب فى لحظه اتنسيت 

تحيه من قلب مات ما حى الا منك وفيك لا تحسب غلاك شويه يكفى انى مشتاق اليكى

يا صاحب القلب الحنون يا ساكن وسط الجفون يا مالك نور العيون وحشتنى بجنون 
القمر حلو لكنه عالى والذهب حلو لكنه غالى وانت احلى منهم لانك على بالى


سألونى عن القمر قولت عالى سألونى عن الذهب قولت غالى سألونى عنك قولت طول عمرك على بالى
عارفة الدنيا ما فيها امان بس وانا وياكى نتحدى الزمان ومهما طال العمر ما نسيتك ولو تبيعى كل ايامى ياغالى اشترتك ولو تزيدى 


تابعنا على الفيس بوك